Westlandse VVD: ‘Pak achterkant van winkelcentrum De Tuinen aan’

Het is sommige bewoners in het centrum van Naaldwijk een doorn in het oog: het gebied aan de achterkant van winkelcentrum De Tuinen. Dat is vier jaar geleden opgeleverd, maar de inrichting ervan verdient nog aandacht, vindt ook de fractie van de Westlandse VVD.

Lees verder